Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Adina - 11 maj 2010 20:40


exakt en sån här vill jag ha när jag blir stor. tror knappt det finns någon sötare hundras och den fäller inget heller, ett stort +

Stephaniiie, du ville veta vad jag önskar mig? (a)  

Av Adina - 11 maj 2010 19:28

hahahaha, dagens citat:


en killkompis till mig: har äntligen börjat gymma! :D 

jag: åh, haha duktigt! (Y)

jag igen: beach 2010 eller vadå?

han: vad är det? x) något man borde känna till?

jag: hahaha! 


detta fick mig på bättre humör, lättroad eller vad?

Av Adina - 11 maj 2010 16:32

usch idag är jag bara sur, irriterad och min huvudvärk är om möjligt ännu värre sen igår. och nej jag har inte mens, haha!

jag bara hatar att en viss idiot man bara vill glömma, beter sig som ett ass och gör allt för att märkas. om man försöker få kontakt med mina kompisar och inte förstår att det är fel har man något är seriöst fel i huvudet. trodde och hoppades så sjukt mycket mer från dig men som vanligt är jag väl för dum för mitt eget bästa.

man tar tag i sina problem direkt, man lägger inte undan dem och tror att allt blir bättre av sig själv. då växer de bara.

och på toppen av allt är mamma på bråkhumör och jag har trettiotusen arbeten att skriva, kill me.  


enda positiva med dagen är att jag äntligen har bokat in min sminkkurs på makeupstore som jag fick i julklapp haha, tidigt ute tycker jag (: 

ska lyssna på musik och se om det höjer mitt humör något. kram

Ovido - Quiz & Flashcards