Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Adina - 19 maj 2010 20:36

åh, hittat en sjukt fin cover på denna underbara låt med bigbig-world emilia. har alltid älskat den, hade den på någon hits for kids- skiva redan när jag var åtta kanske och lärde mig texten, eller ja något liknande iallafall, redan då <3 tröttnar inte på att höra den, sjunga den eller spela den heller, gång på gång.

ska fråga Thea om jag får sjunga den på hennes bröllop tror jag (: 


Emilia – Heaven 


Now, nothing could change what you mean to me. 
There's a lot that I could say 
But just hold me now, 
Cause our love will light the way. 


Baby you're all that I want. 
When you're lying here in my arms 
I'm finding it hard to believe 
We're in heaven. 


And love is all that I need 
And I found it there in your heart. 
It isn't too hard to see 
We're in heaven. 


Now our dreams are coming true. 
Through the good times and the bad 
I'll be standing there by you. 

Av Adina - 19 maj 2010 19:09

haha emelie tänker på mig när hon hör denna, undrar om det är en komplimang eller något negativt? ;) snygga killar haha!


Av Adina - 19 maj 2010 17:03

tagit dessa alldeles precis med den nya mobilen. inte så dåligt av en som är så pass ovan vid foto och kamera tycker jag :P

har bara redigerat ljussättningen lite på mobilen innan jag överförde dom. 


       

gillar starkt skottkärran i bakgrunden, hahaha. tycker det är den som gör hela bilden ;)


Av Adina - 19 maj 2010 16:05

har hunnit med mycket innan jag tog tåget hem från lund vid tre (: kan bero på att jag slutade redan ett för att hela vårt nätverk låg nere. jag, emma, jennifer och stephanie har handlat present till caroline som fyller år på lördag, vågar inte riktigt skriva vad det är här ifall hon skulle få för sig att kolla mitt inlägg ;) jag var också på makeupstore i en timme och blev sminkad. annorlunda än vanligt men jag lärde mig en del som man inte alls tänkt på innan + att jag får en massa fina produkter när jag lämnar in mitt presentkort. var såklart så dum att jag glömde det hemma imorse :P resten av kvällen består av läxor, precis som alltid. men nästa vecka börjar praktiken så då blir det äntligen lite mer tid över till annat igen. det är nästan det enda jag tänker på just nu, hur jag ska hinna klart med alla arbeten innan det är försent. så det påverkar nog mina blogginlägg lite negativt också haha. 


tog några flipp-foton efter sminkningen bara för att min syster bad mig, kan dela med mig här också ju.

HAHA den nedersta bilden, skulle göra en ful min men så tyckte jag det var konstigt att kameran inte tog något foto, och just då klicka den av (därmed mina förvirrade ögon och SJUKT fina ihoptryckta mun) ;D 


vet du att du är sjukt söt när du ler? 


    





Ovido - Quiz & Flashcards