Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Adina - 26 maj 2010 19:32

hemma från första dagen på jobbet. har nog inte haft så här ont i fötterna sen jag var i london i somras. men inte konstigt efter att ha burit, gått och stått i kassan åtta timmar. efter några timmar får man anstränga sig för att hålla sitt affärsleende på plats haha, men jag trivs super och har lärt mig mycket av deras system redan, vilket är skönt så jag slipper springa efter som en svans och fråga vad jag ska göra hela tiden, istället för att se vad som behöver göras och just do it. haha där var två söta små tanter som frågade mig om råd vad de skulle köpa för smycken till sina femtonåriga barnbarn. så höll de fram det ena fula/tantiga smycket efter det andra. jag försökte liksom på så snälla sätt som möjligt försöka få de att förstå att det kanske var lite för mycket, och höll fram andra förslag, tillslut blev det väl något mellan min stil och deras. men så kul att de alltid tror sig veta vad vi ungdomar vill ha. charmigt (: träffade Anna, min gamla gymnastiklärare också. hon var inne och skulle köpa något. kul! visste inte alls om hon skulle känna igen mig från början. 


nu ska jag fixa ett fotbad till mina stackars fötter och sätta på en film tror jag (: 


  


em & jen <3

Ovido - Quiz & Flashcards