Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Adina - 27 maj 2010 19:14

jobb idag igen, roligare idag när jag fick stå i kassan ännu mer (: lärt mig den helt nu, så slipper ha någon bakom mig som kollar över axeln att det blir rätt. har extrajobb på lördag om vädret är fint. hoppas det :) 

finns inte så mycket att säga egentligen, sticker dit vid nio och kommer hem sju så det är inte så mycket ledig tid över där man kan trycka in äventyr som är roliga att läsa om :P


nu lagar jag mat, duktig tjej. är superhungrig och vill egentligen bara trycka i mig någon snabbmat, men istället ställer jag mig och gör ordentlig middag. borde få pluspoäng eller en stjärna i kanten :) ikväll blir det bara tv och sova, ska försöka få tag i lite folk jag måste snacka med också. förutom ev jobb är min helg relativt oplanerad, ovanligt men bra :) ska försöka vara lite mer spontan och oplanerande så att alla slipper klaga på att jag knappt har någon tid över. haha, pussar

Ovido - Quiz & Flashcards