Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Adina - 24 maj 2010 20:35

äntligen hemma, lång dag. suttit framför datan och gjort nästan hela mitt turism-arbete i skolan, har imorgon också på mig att få det klart men har inte alls mycket kvar så slutar nog tidigt imorgon :D sen blev det massor av pussar och kramar innan jag stack till malmö. nästan alla tjejerna sticker ju iväg nu på praktiken när tråkiga jag stannar hemma i närheten haha. hoppas ni får det underbart så ses vi om lite mindre än tre veckor :'( <3 


dansat precis, sista gången idag. sjukt vad veckorna gått snabbt! satte koreografin idag, efter tre lektioner. haha ovanligt segt men den var faktiskt svårare än vanligt. härligt när det går bra sista gången iaf. 


  


min middag idag, man blir mätt och får snabb energi, perfekt efter dansen när man är helt slut. jag äter ju inget mellan lunchen elva fram tills sex när dansen är slut. smakar dessutom nästan som vanlig choklad, fast nyttig, kan det bli bättre?(y) (godare än er dark chocolate emma & stephanie)

Ovido - Quiz & Flashcards