Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Adina - 3 maj 2010 20:30

en lite sen uppdatering av helgen, skrev den trehundra gånger igår men bloggplatsen.se var inte min bästa vän just då och allt raderades om och om igen. 


min lördag började med att jag vaknade upp bredvid jack (som tar alldeles för mycket plats när han sover), gick upp för att gå på toa och hittade emma i hennes föräldrars sovrum. stannade uppe med henne för att gå igenom lite minnesluckor från kvällen därinnan och chilla framför tv:n haha. sen var vi duktiga och gick till maxi för att handla bullar och lite frukostgrejer, när frukosten är serverad kommer resten av gänget ner och joinar. lite väl snabb frukost, fick samla ihop alla mina grejer och springa till bussen snabbt för att inte missa den, det var verkligen inte kul när man mår lite dåligt.. satt och skakade nästan tio minuter på bussen innan allt var bra igen, haha (Y)  


mina föräldrar & diana kom och hämtade mig på stationen, med en stor picknickkorg i baksätet och båda hundarna med. körde till skäralid eller också kopparhatten. regnade precis i början men så fort vi klev ur bilen sprack vädret upp och solen sken sjukt fint. fikade och promenerade 4-5km, min syster tog en del riktigt fina bilder men vi har inte laddat över dom än får se om de kommer upp någon gång. badade med jaffa i det kalla vattnet också, eller ja jag doppade bara fötterna och hon simmade rundor och stänkte ner hela mig. men det går inte annat än att bli lycklig när man ser hennes glada ögon och viftande svans. dumma gamla hund! hoppas vi får ha henne länge till<3

resten av kvällen bestod av lite kvarteret skatan show, tv och data. somnade hela tiden så kvällen försvann på två sekunder haha. 


min söndag blev lite annorlunda än planerat. skulle träffa älskade&saknade felicia egentligen men det blev lite problem så fick dra med söta emelie på shoppingrunda istället. hittade en tröja på rea och min efterlängtade bröllopsklänning! beige/champange färgad på bikbok, men såklart är något fel. när jag kommer hem ser jag att larmet sitter kvar. tillbaka igen imorgon och fixa det och lite andra grejer med stephanie. (: 

det kommer en bild på hela outfiten sen, när jag köpt skor, smycken och allt sånt också (: 


idag har det somvanligt dansats, fast med vikarie idag så det blev vanlig pussycatdolls-lektion. hunnit med en snabb runda på entre också, hittat en sjukt söt sak jag ska köpa imorgon :D nu ska jag bara ta det lugnt, äta lite och duscha sen väntar min sköna säng på mig, härlig dag! (:

Ovido - Quiz & Flashcards