Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Adina - 9 maj 2010 15:37

det är ingen fråga om jag ska, utan när det blir. vill iväg redan nästa sommar, men då har jag inte möjligheten att stanna kvar om jag vill imed jag måste tillbaka och gå klart gymnasiet. men taggad till tusen, det finns nog ingen som inte är på när man sett detta videoklippet! (h) 


(y)

Av Adina - 9 maj 2010 13:17

min helg har varit toppen, fram tills nu idag när jag ska sitta exakt hela dagen med mina fyra arbeten som ska vara klara i veckan och nästa. får stänga av internet eller något om jag ska få det avklarat haha. 


i fredags fick jag äntligen träffa felicia, alldeles för längesen! sen gjorde vi inget speciellt, snackade och började skriva en lista på allt som måste planeras till min "födelsedagsfest". allt måste vara typ klart innan malmötjejerna sticker på praktik har jag fått för mig haha. men sen för att det är kul också såklart, längtar så sjukt mycket till sommaren och värmen när vädret är såhär :( 


annars i helgen har jag hunnit med att kolla på lilla söta tova's dansshow (emelies kusin) de hade en biljett över så jag följde med helt enkelt, typ 5- 10åringar som gjorde en show. kanske inte de mest avancerade koreografierna men absolut mycket mer glädje&känsla än många andra dansare. man blir så glad av sånna små! :D emelie och jag stack en runda till c-syd och jag fick handlat två par skor, en keps och smycke till känningen. så nu är allt fixatochklart till min outfit på lördag, skönt! har haft lite panik med skorna och nu hittade jag två istället haha.


resten av kvällen blev helt crazy innan vi gick och la oss vid halv fyra. haha, rolig kväll! tror vi behövde det båda två faktiskt ;) <3


får se om jag uppdaterar ikväll, just nu måste jag börja med mina läxor som jag aldrig tycks bli av med.


If you fall for me
I'm not easy to please
I might tear you apart

Told you from the start,
Baby form the start


I'm only gonna break-break your break-break your heart ;D

Ovido - Quiz & Flashcards