Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Adina - 14 maj 2010 16:26

gårdagen var supermysig, fick träffa både erika och hennes pojkvän.

jättegullig kille, man blir lite avundsjuk när de pussas varannan minut (:

åtta månader idag till och med, så glad för er skull! 


åt jättegod middag också som hennes pappa lagade för att han fyllde år (:

vid tiotiden tog jag tåget hem till felicia som mötte mig på stationen.

sov i hennes lilla säng inatt, alltid lika trångt och mysigt. hon följde med mig hem idag och hjälpte till att passa nadja. skönt, så slipper jag hålla full koll själv, hon springer runt överallt och ingenstans på två sekunder.


ska snart äta lite sen blir det läxor en stund. mycket som händer ikväll, men jag känner för att bara vara hemma och ta det lugnt själv. måste träna på sången tills imorgon också, börjar bli lite smått nervös haha (: längesen jag fick tid till det & det blir det en ganska tidig morgon. 

Ovido - Quiz & Flashcards