Alla inlägg under maj 2010

Av Adina - 23 maj 2010 17:32

något måste vara fel, jag tänker alldeles för mycket på något jag inte borde bekymra mig om alls. det går flera dagar utan problem, men det kommer alltid tillbaka. hur länge ska jag behöva må dåligt över något jag inte ens hade och kanske inte ens var bra? så jävla trött på det nu, även om det inte händer ofta är det jobbigt som fan när det väl gör det. det sänker mig något enormt. jag gör allt för att glömma men då och då kommer det och craschar mig totalt igen. låtar, minnen och drömmar jag bara vill radera för att de får mig att tänka tillbaka, le och sen gråta igen. alla får lyssna på mitt gnäll, mina tankar och dåliga självkänsla. senast igår fick stackars Jens stå ut, kanske inte min värsta dag men ändå. betyder sjukt mycket att ni finns där för mig fastän ni inte borde lyssna på när jag säger samma saker om och om igen. jag vill gå tillbaka i tiden sudda ut och göra om, för detta förstör så mycket kul för mig. visst, det är okej att vara ledsen och må dåligt, det kan tillochmed vara bra ibland. men när ingenting hjälper och det går i såna perioder blir man helt borta. känner sig tom på något sätt. ena dagen skrattar man åt hela grejen och nästa är man helt nere. tror att tiden kan läka alla sår men jag tycker det borde gjort det för längesen. jag orkar inte att en sån småsak ska kunna skaka hela ens värld hundra gånger, när man inte ens hade känslan av att det betydde något just då? GAAAAAAAH  


I'm not the type to get my heart broken
I'm not the type to get upset and cry
'cause I never leave my heart open
Never hurts me to say goodbye
Relationships don't get deep to me
Never got the whole in love thing
And someone can say they love me truly
But at the time it didn't mean a thing


My mind is gone, I'm spinning round
And deep inside, my tears I'll drown
I'm losing grip, what's happening?






Av Adina - 23 maj 2010 17:14

jag och alla mina syskon + ross såklart (: från bröllopet yes, ingen har attention till rätt kamera. lika varann? 


  

Av Adina - 23 maj 2010 15:43

kvällen var riktigt bra, och vädret gjorde allt hundra gånger bättre också :D 

tack caroline, du gjorde ett jättebra jobb<3 hoppas det inte var allt för jobbigt med allt runt om. om man sammanfattar kvällen; grillat med pommes & bearnesås, fula partyhattar och härliga människor, perfect match! ;) (y)

orkar inte lägga upp alla bilder jag tagit så jag avslutar med en bild på carro bara, sjukt söt i sin vita klänning. 


  

Av Adina - 23 maj 2010 15:05

en bild på mig innan jag åkte igår, brukar absolut inte ta bilder på dagens outfit så det blir nog en engångshändelse eller något haha enjoy (:


  

Av Adina - 22 maj 2010 16:45

nu drar jag till malmö, kommer säkert bli en helt awesome natt (:

vi som är vip-gäster, ;), får mat & tårta & sånt innan, därför jag sticker så tidigt. 

ska bli kul att ge lilla carro sin present, och träffa allt folk på partyt med sommartema, hoppas att vädret har bestämt sig för det temat också! :D ha en wonderful night ni också, ska försöka fota så mycket som möjligt! hugs and kisses <3



 skulle gissa på att detta är ganska många år sedan när carro fyllde något ganska mycket mindre (: men söt är den och hon får nog ha tårtan för sig själv ;)

(alltid lika kul att sno snygga bilder från facebook!)

Av Adina - 22 maj 2010 11:30

mitt horoskop igår: du har kanske tagit dig vatten överhuvudet och lovat något på grund av andras goda övertalningsförmåga. 


brukar inte läsa mitt horoskop men när jag för en gångs skull gjorde det så skulle det mycket väl kunna stämma, så nu blev jag helt nervös haha! lovade nämnligen igår efter mycket tjat av musikläraren och Jen att jag ska vara med och sjunga en duett av damien rice - 9 crimes på skolavslutningen.

men äh det ska väl funka ändå, brukar ju gå, bara tråkigt att jennifer snabbt skyndade sig att paxa den lättare versen, haha. tyckte jag kunde fått den imed hon valde låt och kan hela redan, men nej ;)


leave me out with the waste,

this is not what I do

it's the wrong kind of place

to be thinking of you.

Av Adina - 22 maj 2010 10:46

                  


härlig kväll, mycket folk och båda vann på chokladhjul haha ;)



Av Adina - 21 maj 2010 14:39

och här kommer de sena bilderna också....


   

Ovido - Quiz & Flashcards