Alla inlägg under december 2010

Av Adina - 20 december 2010 20:34

  


åh, inte nog med att man är helt glad för att ciara är en helt perfekt liten söt hundvalp och att man haft riktigt kul i bilen på vägen hem med felicia, så hittar man detta fina kortet som är bara till mig på emilia och familj. första gången jag får ett julkort som är bara till mig, så sött. nu blir det en lugn kväll, ska skriva något fint tillbaka till emilia och redigera några av bilderna på ciara till mamma. 

Av Adina - 20 december 2010 15:58

Resultat

Elev: Adina Persson

Omdöme: MVG

Kommentar till eleven: Fantastiskt bra jobbat Adina! Allt satt, stor säkerhet, bra uttal och fantastiskt framförande! Grattis!


skapad av: bobo stevic

typ: muntlig redovisning

ämne: engelska B


jag är glad, fixade mitt första mvg i engelska detta året efter de andra fyra störiga vg+. något mvg till så är mitt betyg säkert! (: 










Av Adina - 20 december 2010 13:15

hemma från skolan, vi kollade några avsnitt av sunes jul och fikade bara. 

nu sitter jag med en stor kopp te och försöker fixa alla program och annat tekniskt som jag skjuter upp hela tiden haha. radera det som inte behövs och ladda ner vissa nya program, boring men bra. leka duktig, typ byggare bob fast med data, haha (a) 

man lär sig av att ha en sjukt oteknisk familj (;


om några timmar plockar vi upp felicia och åker vidare in till helsingborg, hem till johan och vår lilla valp. två veckor sen vi träffade och köpte henne nu, så det är dags att träffa vår lilla söta ciara igen (: ungefär tre veckor kvar innan vi får henne :D äntligen någon som vill med på mina långa powerwalk/joggingturer igen, eller ja till våren (: ner till sjöarna eller promenera nere vid det långgrunda havet, mh mysigt med en fin hund som har mycket energi att leka och mysa med. 


  

Av Adina - 19 december 2010 19:45

ändrade planer, blev en snabb runda till nova med kevin istället (: han fick handlat några julklappar och vi snackade lite och drack smoothie. åkte hem till honom och följde sen med syrran & nadja hem till dom, lekte lite och kollade lite tv. väldigt lugn dag, och jag känner mig riktigt trött. precis ätit middag framför tvn och nu tänkte jag sätta igång lite andra avsnitt av olika serier. mm, lugn dag & lugn kväll men hade nog inte orkat något annat & dessutom med trevligt sällskap (: <3


imorgon efter klassens mysdag i skolan ska vi åka till ciara igen, antagligen hänger snygga felicia med också. har sett nya bilder på de "osålda" valparna, de har blivit hur stora som helst om man jämför med innan haha ;D 


Av Adina - 19 december 2010 10:51

precis duschat och ätit frukost, om några timmar åker jag hem till kevin. 

kvällen är fortfarande oplanerad (:

Av Adina - 19 december 2010 10:48

hittade bara denna fula videon som hade hyfsad ljudkvalité (: 

hittade inte den superbra remixen heller.. 


Av Adina - 19 december 2010 00:46

riktigt trevlig fest, sådär lagom chill. hann snacka massor med simon och kathy som man inte snackar med alls ofta annars (: blev också lite tävlingar, en introtävling som mitt lag inte klarade alls haha (; men någon måste ju komma sist också.

vi åt jättegod middag, någon sorts buffé med massa godis till efterrätt. (; 

väldigt fin festvåning som de hyrt, men riktigt kallt. gick runt och frös ganska ordentligt i min klänning och tunna kofta. brrr! 


nu ligger jag i sängen med mjukiskläder och mitt mjuka, sköna duntäcke. varmt & skönt, & jag är glad (:


emelie börjar snacka om att hon hört rykten om att rihanna-konserten nästa år redan är slutsåld. det går ju inte, :o ska checka läget imorgon & annars får man väl hålla koll på blocket efter biljetter istället. för henne ska vi se! (:


Av Adina - 18 december 2010 16:14

okej, snabb update. mysig kväll med emelie igår, med ansiktsmasker, massa galna foton, massage och middag. ställde in bion för att tågen inte riktigt går att lita på just nu haha. mindre än vanligt. nu ska jag fixa mig fin och sen drar jag vidare med familjen och kusin till svalöv och sextioårsfest på hotellet där. (: 

livet leker, puss!


Ovido - Quiz & Flashcards