Alla inlägg den 7 december 2010

Av Adina - 7 december 2010 19:38

kom precis hem och ätit snabb middag (: varit i malmö och fått handlat mina första fyra julklappar, till paketleken hemma hos mig på lördag. kommer bli nice, vet inte riktigt hur många vi blir än men ett gäng härliga människor ska vi nog få ihop (:


det var iallafall en mysig shoppingtur med jennifer idag.<3 vi fick snackat mycket också. jag hänger inte riktigt med i hennes liv känner jag haha. 



imorgon är det extra lång luciaträning efter skolan och sen träffa alla

som ska med på skidresan till kläppen. emellan där har jag och stephanie några timmar att spendera i lund tillsammans, får se vad vi kommer på för något galet då (:


kanske kanske blir det bio i helsingborg på kvällen också, med emelie, christoffer och robin. men det kommer nog bli thight att hinna. får se helt enkelt. 


puss på verkligen allt just nu, längesen exakt allt kändes såhär bra :D


  


coola nadja på sitt egna rum för kanske en månad sen, <3 haha så stolt & söt.








Ovido - Quiz & Flashcards