Alla inlägg den 12 december 2010

Av Adina - 12 december 2010 18:18

håller på att äta ifatt chokladbitarna i min kalender, glömmer varje dag och chokladen är inte särskilt god så det är inget man längtar efter haha. men man måste ju ha en julkalender! (; 


har satt på hög musik på datorn och försöker tagga inför kvällens lussevaka, jag är faktiskt inte särskilt trött nu. ska se om det finns någon av mina kära vänner som har lite extra dricka över också som jag kan köpa. annars kommer jag definitivt somna haha. sista jobbedagen på över en månad också, så man vill ju fira lite (; 


nu ska jag fixa mig riktigt snygg och ta tåget om en timme, puss på alla fina människor. 

Av Adina - 12 december 2010 10:24

precis duschat och ätit frukost, ska sminka mig lite och sen in till landskrona och jobba. är faktiskt väldigt pigg och det ser nästan ut som vår om man tittar ut genom mitt fönster. efter jobb ska jag kanske in till malmö och lussevaka hos emma med random folk. men får se, har knappt någon dricka och ska gå lucia övertidigt imorgon. men är det en bra dag på jobbet och jag känner mig pigg och pepp när jag kommer hem duchar jag nog och sticker iväg igen. bara lussevaka en gång om året ju (; annars är allt bra, förutom att jag kommer på mig själv med att tänka alldeles för mycket på en sak hela tiden, det löser sig av sig själv, det gör det alltid på ett eller annat sätt. men jag tycker inte som det som är nu. det gör mig bara förvirrad och osäker. jaga eller ge upp? är det värt att vänta på eller kommer det inte bli bättre? GAH! & nä jag vill inte bara ha uppmärksamhet, jag vill att det ska kännas bra för jag tror jag håller på att falla & jag vill inte gå igenom samma sak igen. jag var inte mig själv den tiden alls, nära till tårar, känslig och berättade samma sak om och om igen fast alla hade hört det hur många gånger som helst. jag mår hur bra som helst nu och jag vill alltid vara såhär glad och nöjd med allt. jag är rädd för att bli riktigt kär tror jag, så mycket lättare utan. samtidigt som jag verkligen vet hur glad jag blir av dig och dina konstiga egenskaper. 


emelie satte igång allt i huvudet igår igen haha, jaja finns inte mycket att göra. only time will tell

Ovido - Quiz & Flashcards