Alla inlägg den 14 december 2010

Av Adina - 14 december 2010 19:26

äntligen hemma, varit i lund flera timmar med mamma och pappa. efter skolan åt vi och stack direkt till nova, handlade presenter till barnen och jag fixade två paket till lillasyster. hade utvecklingssamtal efter det, gick superbra såklart (; (y)  och sen direkt hem efter att ha varit inom någon mataffär på vägen också. när jag kom hem fick jag laga mat till min inkomptenta lillasyster som inte ens kan läsa på snabbmats förpackningen och slänga in grejerna i ugnen. cool tjej det där. "EH, TROR DU JAG KAN SÅNT? :O" blir så avundsjuk, hon kan så mycket.. verkligen helt galet, bara fjorton år ju!


nu ska jag iallafall vara helt själv, lyssna på musik & bara chilla med datan och min nya cosmopolitan. så skönt! (y)





Ovido - Quiz & Flashcards