Alla inlägg den 15 december 2010

Av Adina - 15 december 2010 19:11

aw, var precis hemma hos emelie typ fem minuter haha. hämtade en kavaj, skrattade och kramades lite. längtar till fredag, känns som evigheter sen vi sågs.. typ abstinens haha (;

hittade en superfin modellbild på melinda också, satt och kollade igenom hennes "jobb-bilder" innan. söta unge, saknar hennes skratt, galna lekar och pussar<3


  


 once in your life you find someone 

who will turn your world around 
bring you up when you're feelin' down 

 


yeah nothin' could change what you mean to me 
oh there's lots that I could say 
but just hold me now 
cause our love will light the way
 


typ min äldsta favoritlåt, har älskat den sen kanske trean. sjukt fin & skulle egentligen sjungit den på något av syskonens bröllop men det blev inte så (y)

då kan jag ha den själv (;

Av Adina - 15 december 2010 16:06

slutade runt elva halv tolv, så har varit med emma sjöhäst på nova, ätit lunch, snackat & kollat efter nyårsklänning. jag vill ha en enkel men endå snygg, tight, lite sexig klänning utan att vara för mycket eller vara en sån klänning som varannan tjej kommer ha. provade några stycken men ingen var tillräckligt fin, tur det är någon vecka kvar. vet inte ens var jag ska ta vägen än, men det löser väl sig hoppas jag (; jag vet vem jag vill fira med..(a) haha (; '


ikväll ska jag plugga in min del av öppningstalet inför imorgon och så har jag bestämt msndejt ikväll med emelie för att planera fredag hihi (a) (;


  


jag saknar mina flickor hela tiden, <3 så fina! men vad ska man köpa i julklapp till två ungar som har precis allt och får nya saker hela tiden?


Ovido - Quiz & Flashcards