Alla inlägg den 23 december 2010

Av Adina - 23 december 2010 20:16

haha detta är verkligen så förbjudet, men så jäkla kul. sitter och skrattar och har nog aldrig varit så här nyfiken men är på samma gång som jag är generad och känner att man är inne på rätt privata och snuskiga grejer. mm, msn med rätt människor och samtalsämnen haha, det kan göra en kväll riktigt intressant. 

Av Adina - 23 december 2010 09:44

somnade tidigt igår så är uppe och snurrar redan, ska försöka städa lite nu innan jag äter frukost och duschar. sen får jag se var dagen tar vägen, antagligen in till malmö för det är rätt många av mina andra vänner som börjar fira jul redan idag. 


den 29:e dec blir det tivoli, ifall det inte är typ snöstorm. änsålänge är vi ett härligt gäng på kanske sex personer och några till som inte är säkra än, men det är bara att hänga med om man vill :D alla vill endå inte göra samma saker när man väl är där och det är bara kul om man är många och nytt folk. emelie och christoffer ska fira sina två månader då också, så mysigt (: 



musik jag lyssnar på just nu:

Tim Berg – Seek Bromance - Avicii Vocal Edit

Robyn – Indestructible (Radio Edit)

T.I – Castle Walls - feat. Christina Aguilera









Ovido - Quiz & Flashcards