Alla inlägg den 29 december 2010

Av Adina - 29 december 2010 22:18

lång dag men nu är jag hemma, hyfsat trött men glad. 

vaknade vid halv elva, kände mig hyfsat frisk så bestämde mig för att följa med jack till nova och vara smakråd inför nyår. nog första gången jag ute och shoppat & bara kollat skjortor och andra killgrejer. nog första gången jag ätit en hel pizza så snabbt också haha, stackars jack. efter vår sena lunch tillsammans stressar jag vidare till tåget in till helsingborg med tuffa sofia. vi yrade rundor, åkte en massa rulltrappa, köpte godis i mängder och lyckades hitta till bion i god tid innan easy a började.

bra dag, är nog över ett halvår sen jag träffade sofia sist men hon var lika härlig som vanligt haha! får ta tag i det bättre (y) 


nu sitter jag och försöker kolla lite tider inför köpenhamn och tivoli imorgon, men eftersom halva gänget inte svarar så är det lite svårt. jag som bara vill sova och ha allt klart haha! yeye, har man sega vänner så har man. (h)

Ovido - Quiz & Flashcards