Alla inlägg den 8 december 2010

Av Adina - 8 december 2010 20:35

mhm, mycket rolig eftermiddag/kväll med stephanie. är helt trött i magen så mycket jag skrattat idag. stephanie+finlandssvensk-påhitt, halebopblattewannabe och fantasier om skidresan = tårar i ögonen och galet mycket skratt. ler bara jag tänker på det nu efteråt haha och skrattade för mig själv på tåget hem. det är något speciellt med den flickan, haha (; <3 plockar fram mina gladaste  & mest positiva sidor. 


iallafall så gick infoträffen med alla som skulle med på skidresan bra. kanske två-tredjedelar av folket går inte ens på skolan, så förhoppningsvis blir det många nya vänner & kul folk att festa med. jag och stephanie ska bo med Karl och hans vänner, antagligen för att vi inte fixat ihop en hel stuga själv och enligt stephanie för att han tyckte synd om oss, hahaha! jag försökte få det till att han fått för sig att vi var trevliga, men, det är nog bara jag som tycker att det är en fördel att bo med mig och stephanie. (; vi har ju våra ideér redan nu..


från förra årets skidresa. har en känsla av att denna kommer bli minst hundra gånger bättre (:


Ovido - Quiz & Flashcards