Alla inlägg den 21 december 2010

Av Adina - 21 december 2010 19:41

mitt nyår är planerat! förfest & middag hos jessica, sen vidare in till lund och på lokalfest med tema maskeradbal (alla ska ha fina masker på ögonen;)) ikväll betalar storssyster in inträdet så jag blir bekräftad på listan och kan vara med och dricka skumpa med alla på tolvslaget! OM jag är glad. trodde att det skulle bli någon b-fest i sista sekund, men inte (: ska bli kul att festa med jessica med, aldrig gjort det innan (; nu ska man bara fixa snygga smycken till klänningen, en sexig mask, nyårsdricka & bygga om mina naglar. 


idag har jag och emma ätit lunch på graffiti café i lund innan vi fick ett ryck & stack vidare in till helsingborg och väla. vi fikade och emma fick handlat en hel del, medan jag köpte lite smink till mig själv och började kolla lite på grejer till nyår.

nu är man hemma och lagom trött & ett långt jullov passar bra nu (y) 


sitter och lyssnar på baksmälla med petter och september, lite sådär lagom dåligt bra. egentligen inte bra alls men ändå skön att lyssna på, finns en rätt många sånna låtar :P

Ovido - Quiz & Flashcards