Alla inlägg den 11 december 2010

Av Adina - 11 december 2010 23:30

nu är man helt ensam hemma igen, alla flickorna har åkt hem och familjen sover. 

verkligen haft en riktigt bra kväll, skrattat mer än någonsin och julklappsspelet tar nog hem allt. sex överspeedade tjejer som hoppar för att få det stora paketet, det gröna paket eller något annat inbillat favoritpaket som ingen vet vad det innehåller egentligen som visar sig vara belgiska våfflor, en krokodilskål och shotglas. man verkligen skrattade, var stressad och hoppade rundor samtidigt. nog det sjukaste och det roligaste jag varit med om, nästa år igen eller vad säger ni? så galet med bara sex stycken, undrar hur crazy det hade blivit med tolv istället som det var tänkt från början haha!

verkligen tack alla som kom, jag hade riktigt kul! 


så nu, efter några timmar med massor av julfika, julfilm och paketjagande ligger jag helt slut på sängen med laptopen. nu ska jag nog sätta på en film och burra in mig i mitt varma duntäcke. så trött men så glad, har världens mest sjuka men underbara vänner <3 



Av Adina - 11 december 2010 16:51

sitter med en massa rosa lappar framför mig, håller på att försöka göra ett julklappsspel inför ikväll. tjejerna blir lite sena så jag hinner göra mig iordning ordentligt och fixa allt. är ganska trött efter jobbet, men vi har haft många gulliga kunder idag så det har ändå varit en bra dag. handlade och slog in fina julklappar till ross, katja, thea och robert på jobb också. skönt, fyra människor mindre på den lååånga listan (: jag känner på mig att min kväll kommer blir riktigt bra, fastän vi blir ungefär hälften av vad jag bjöd hem. (; nu ska jag hoppa in i duschen och sen hitta något finare än gläntan-tshirten att ha på mig ikväll. finns inte mycket som är finare, men endå (; 

Av Adina - 11 december 2010 16:47

vadå partysugen? kommer bli sönderspelad på två veckor men äh. 


Av Adina - 11 december 2010 11:18

har kommit på vad jag ska önska mig av mamma och pappa i julklapp! en danskurs + skjuts fram & tillbaka. verkligen perfekt. eftersom pappa inte gillar att köra mig fram och tillbaka på kvällarna så blir det perfekt att få det som present, (: 

hittat en kurs som verkar superkul också, jag har verkligen saknat dansen detta halvåret. men denna kursen ligger så pass sent att man hinner allt annat ändå. '

mm, jag längtar efter att få dansa på riktigt igen (:


nu sticker en glad adina till jobbet, puss! 

Av Adina - 11 december 2010 10:06

sååå mysig!


Ovido - Quiz & Flashcards