Alla inlägg den 13 december 2010

Av Adina - 13 december 2010 13:41

börjar kännas i ögonen och kroppen att man varit vaken lite förlänge. skrattar så jag gråter för ingenting och min humor är hundra gånger torrare än vanligt, haha! love it. det blev ingen sömn alls inatt och jag lyckades somna max två minuter på bussen imorse innan en kille råkade stöta till mig när han skulle hoppa av.

just nu vill jag bara hem, vi är ändå klara med allt vi måste göra idag för att ligga inom planeringen för arbetet.

det enda jag vill är att köpa en stor påse godis eller chips med mig hem, duscha och ta på mig de största & varmaste mjukiskläderna jag har, sätta på en film och äta massa godis, kolla film och halvsova samtidigt (y) blir nog så faktiskt, om en timme. är ensam hemma med ikväll också tror jag, riktigt skönt! 


men hade ändå väldigt trevligt igår, några skrattanfall, sällskapsspel, dricka, musik & whiteboardpennor i högsta hugg ifall någon skulle få för sig att blunda lite. galen kväll men endå bra (: 




Ovido - Quiz & Flashcards