Alla inlägg under juli 2010

Av Adina - 13 juli 2010 23:05

  

älskar denna bilden på mig & jen, fastän jag fortfarande är blek, har väldigt runda kinder (mamma skulle kalla mig emma, haha) & det störiga gräset som täcker jennifer. 


så lycklig & glad utan några problem i världen,

börjar komma tillbaka dit igen, mer än någonsin<3 tror man märker det på mig också faktiskt, det är många som säger till mig att jag är lika energifull som alltid. det gör att jag orkar försöka sprida ännu mer glädje, det var så självklart för mig innan, såg inget negativt i någon. tappade det någonstanns, men jag kommer tillbaka, fullt ut :D 

Av Adina - 13 juli 2010 22:14

somnade direkt efter jag ätit igår, därför jag inte hann blogga något då haha. 

inte hänt något speciellt mer än jobb idag heller,

diskmaskinen gick sönder, det var typ det största idag hahaha (Y) bra att jag är ledig tre dagar nu så den hinner bli fixad innan jag kommer tillbaka igen.


imorgon ska jag träffa jen ett tag på stranden, sen ska jag försöka hitta någon som vill shoppa lite presenter & smink med mig (:


precis snackat med jonna också, kom på att jag inte träffat henne på lääänge, typ mer än ett år. så jag skickade ett sms & på några timmar bestämde vi att jag skulle åka ner till henne i skanör tre dagar nästa vecka, mys <3 jag är duktig på att ta tag i saker när jag vill, haha (:


I dont want you to catch me, I'm alright, just let me feel the fall.

Av Adina - 11 juli 2010 21:41

kom hem ganska precis, varit hos min älskade bror några timmar efter jobbet, åt middag & efterrätt, mysigt. melinda & linnea sprang runt och låtsades vara rädda för den underbara åskan. har mått dåligt hela dagen idag också, men så fort det började ösa ner & åska så släppte nästan allt, :D 


imorgon är det jobb som vanligt från tolv till stängning, verkligen roligt. hoppas det blir roligare den 28:e när jag får lönen för alla jobbiga timmar i värmen. 

men på onsdag-fredag är jag ledig, puss på det (y) ser ut just nu som att det blir erika någon dag, karnevalen & kanske ett äventyr ner till dalby-stenbrott med malmöflickorna <3

Av Adina - 10 juli 2010 23:20

inte glömt bort bloggen, haft massor att göra bara som jag satt framför datan såklart.


i torsdags stack jag in till lund tidigt för att möta upp emma & åka till stranden i lomma. hittade niklas på vägen också så hann snacka lite smått, trevligt. jag & emma solade, badade & åt tillsammans, innan det började regna & vi bestämde oss för att åka hem innan vi möttes upp på kvällen igen. imed vi trodde det skulle regna hela kvällen, så stack jag, emma & stephanie till hemmakväll hyrde shutter island & precious och köpte ett & ett halvt kilo godis haha, billigare då iaf ;D filmerna var helt okej, men mina förväntningar på leonardo dicaprio var ju lite högre. natten fortsatte & vi tre tryckte ihop oss i emmas en & tjugo säng, varmt, trångt men ändå ganska mysigt. 


igår vaknade jag i eslöv hos emma, tog tåget redan vid tolv med steff för att jobba, underbart eller vad? kvällen & början av natten fortsatte i bjärred på marcus fest, ganska trevligt ett tag sen hände något jag verkligen inte förstår någonstanns. har mått dåligt hela dagen, inte roligt att jobba idag, verkligen inte. har knappt kunnat äta idag, stå upp & röra mig, men har varit tvungen ändå. 

när jag kom hem somnade jag på soffan en halvtimme med linnea i famnen, söta melinda la en filt över mig och tog vår sån huvudmassage-grej och skulle försöka massera mig. hon trycker lite hårt & vet inte hur man ska göra riktigt så jag vaknade, men gud vad jag älskar henne & hennes syster. hennes pussar & kramar, sättet hon ler på och bara är helt underbar utan några som helst tankar på att man kan vara egoistisk eller taskig. fin unge, och hon är bara tre, galet <3 


jag hade planer på att sticka till emmas pool & grillkväll, men jag bara ramlade ihop typ så fick stanna hemma. så istället kollade jag på filmen fear, faktiskt bra & lite smått läskig. 


tror det är ungefär så mina dagar har sett ut, nu ska jag försöka sova bort allt som är jobbigt just nu och sen är det jobb imorgon igen. puss på livet när man mår som sämst haha, men alla har sina dåliga kvällar. det var faktiskt mycket bra som hände också, även om jag inte förstår varför eller kommer ihåg i detalj. 


seeyaa


Av Adina - 7 juli 2010 23:30



  


Do you realize we could reach the stars,
Do you realize you're forever in my heart?


haha typ vår låt nu (:

Av Adina - 7 juli 2010 23:04

hemma från åhus, tre långa härliga dagar med mycket sol, nytt folk, musik & beachfotboll såklart (: lite synd att man inte kan stanna längre för att man ska börja jobba igen nu när de riktigt stora lagen kommer, men började tröttna på tältet ändå så haha :P  den enda nackdelen typ, & myggen. annars har det varit toppen, sjuka stockholmare, söta åhusbor som snackade om störda grejer, 95or som försöker men misslyckas med att ragga & långa, fina kvällar med grillen & solnedgångar vid havet. 

lätt nästa år med! fast i stuga ;)


adina+felicia


  


  



Av Adina - 5 juli 2010 11:11

har äntligen packat allt, är alltid ute i sista sekund :( 

MEN NU STICKER JAG & FELICIA OCH KOMMER HA EN SJUKT BRA VECKA såklart <3 


kommer förhoppningsvis fota litegrann iaf, som kommer upp här på torsdag eller något (:

Av Adina - 4 juli 2010 23:00

har varit en riktigt sjuk kväll, fortfarande väldigt chockad. helt sjuk vad dum jag känner mig haha. på två sekunder rasade mitt topphumör, skönt att nästan alla är på min sida iallafall, uppskattar det <3 nu ska jag sova bort allt & sen sticka till åhus imorgon morgon med felicia som om ingenting har hänt :D <3

bästa så, för så big deal var det inte, egentligen. 

Ovido - Quiz & Flashcards