Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Adina - 1 juli 2010 21:06

pretty lights with no concern
when we love we never learn
break apart, crash and burn
couldn’t handle this sharp turn

standing where you left me
i’m standing where you left me
man you really hit me hard

i’m standing where you left me
you better come get me


erik hassle lyckas varje gång, standing where you left me (:

Erik Hassle – Standing Where You Left Me

Av Adina - 1 juli 2010 17:52

över härlig dag på lomma beach idag, träffat väldigt många fler än jag trodde från början. emelie försov sig och hade sen med sig fem killar, vissa av våra gamla killkompisar från bjärred som hade tänkt åka ner där också :) sen fylldes det på med folk efterhand, toltalt närmare femton-tjugo tillslut, trevligt. har bränt mig i huvudet och på brösten, inte lika trevligt :P men det lägger sig säkert tills imorgon när vi ska till gröningen i helsingborg. ska hinna med mycket imorgon, från att ha en helt oplanerad fredag till att hinna med stranden, jobba extra några timmar & ev festa på kvällen, (y) 


nu sitter jag med en halv vattenmelon framför mig och utan planer för kvällen, tror det blir en bra tvserie och en massa vila i soffan bara, efter jag duschat & smörjt in mig med massor av aftersun. 


filmen igår föressten var faktiskt ganska bra, såg inte eclipse som alla andra utan the killers. ni kan ju gissa var fotot är taget ;)


  



Ovido - Quiz & Flashcards