Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Adina - 26 juli 2010 12:45

sitter på terassen i bikini & med en cola i handen här i halmstad hos syster. hemma själv till fem ungefär, men snart kommer lite vänner & underhåller mig här (: jag älskar deras högtalare här hemma, går att ha musik nästan hur högt som helst. och det bästa av allt, massor av folk går förbi men ingen klagar utan vissa sjunger tillochmed och har kul. härliga grannar!

igår tränade jag och katja på if i used to love you av daniel lemma som vi ska sjunga tillsammans på festen på bröllopet. går faktiskt ganska bra (: förhoppningsvis blir det riktigt fint tillsammans med en gitarr också.

underbara syster har köpt hem en massa goda grejer och betalat min biljett hit & middag igår så funderar på att sticka iväg och köpa lite grejer och överraska med något riktigt gott senare, när de kommer hem. får se om jag hinner eller om killarna vill hjälpa mig haha. de kommer väl när som helst skulle jag tro, ikväll åker jag hem igen. vet inte riktigt vilken tid men ska träffa erika imorgon så det måste jag hem till ju ;) kanske uppdaterar något ikväll om jag har lust,

puss på allt just nu (:

Ovido - Quiz & Flashcards