Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Adina - 24 juli 2010 21:33

var precis i helsingborg med emelie, kollade på havet, snackade och sånt mysigt onödigt (: tycker synd om min framtida pojkvän som kommer få följa med på en massa sånt som jag tycker är mysigt, haha.


det var en supergullig kille som kom in i presentbutiken på jobb idag, vad kan han ha varit.. 25 kanske? han köpte ett jättesött kort som det stod förlåt, jag älskar dig på, och tre fina stora prydnadsvaser. han bad mig slå in allt plus en skiva han hade med sig. så jag frågade såklart vad det var på skivan & vem det var till. så berättade han att det var en skiva han gjort med ett antal kärlekslåtar som verkligen betydde något för honom och på slutet låten som spelades när han och hans flickvän träffades första gången på en båt. så frågade jag om hon fyllde år eller om det var något speciellt.. så berättade han att de bråkat och att han ville fixa allt igen. han sa något i stil med: det finns ingenting som inte kan fixas med kärlek, och detta är flickan i mitt liv. man måste offra mycket men man får så mycket mer. älskar man varandra över allt annat betyder det också att man förlåter och stöttar varandra i alla lägen & genom alla svårigheter och där gjorde jag ett misstag för lite mer än en vecka sen. du kommer säkert hitta en sådan kille en vacker dag också, det hoppas jag verkligen. för så fin kärlek jag har fått borde alla få uppleva.


tyckte det var så fint sagt, snacka om att tro på kärlek. han har ungefär samma syn på ett förhållande som jag har, men jag hade aldrig kunnat uttrycka det på ett så fint sätt. hoppas det går bra för honom nu, fast det tror jag. han verkade som en riktigt bra kille, en sån vill jag också ha! (: tyvärr brukar jag ha en tendens att välja fel..


ikväll blir det lite packning & sen sova tidigt (: kram

Ovido - Quiz & Flashcards