Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Adina - 3 juli 2010 21:45

har så jävla härliga minnen med denna låten & jag älskar den fortfarande :D 

I wanna celebrate and live my life, saying ayo, baby let's go!




Av Adina - 3 juli 2010 16:43

faktiskt rätt bra dag igår (y) lite stressigt att trycka in extra timmarna på jobbet men det funkade (; på kvällen stack vi hem till andy som hade någon sorts chillkrök, jag & emelie ensamma med typ tio? killar. trevligt folk och kvällen gick jättefort, men sen var det sjukt segt, tror jag sov max 2 timmar inatt. antagligen för att jag låg i en nittio säng tillsammans med jeff, jävligt trångt men ändå ganska mysigt (: halv fem vaknade jag, emelie & andy sjukt pigga. haha, så jag och emelie tog bussen nästan en timme tidigare alltså 07.13, fullt inställda på subway frukost haha! så klart har de inte öppet halv åtta på en lördag, alltid lika korkade jag & ems. fick sitta och äta sevenelevens inte alls lika goda baguetter istället. 


annars idag har jag bara jobbat, fick min egen jobbtröja idag haha (; & somnade nästan när jag bäddade ett rum, vilket säger allt om hur trött jag verkligen är.

så ikväll blir det jävligt lugnt, ska tvätta lite kläder inför åhus på måndag & sen sova framför tvn. hade jag taggat inför carolinas fest & åkt dit hade jag nog somnat halvvägs så känns inte så lockande haha, taggar för nästa helg istället (:


pusss!

Ovido - Quiz & Flashcards