Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Adina - 21 juli 2010 21:15

denna höjer mitt humör några nivåer, tänker på karuseller och den kittlande känslan i magen när jag hör den haha! härligt.


Av Adina - 21 juli 2010 20:53

hej, hemma igen (: både bra & dåligt, hänt mycket här hemma som jag missat, känns helt sjukt :( antagligen är det bara något litet som jag själv förstorar upp nu när jag inte ens hört historierna från rätt människor, men det löser sig säkert till det bästa (: lyckas alltid åka vid fel tillfällen bara. 


annars har mina dagar i skanör/falsterbo varit super, kul att träffas igen efter mer än ett år<3 orkar inte dra allt vi har gjort, är inte så himla intressant att läsa heller tror jag :P är hemma några dagar nu & jobbar fredag, sen åker jag till halmstad på söndag. skönt att komma iväg lite till, alla problem kommer fram när man kommer hem. suck jag orkar inte, jag vill bara vara glad rakt igenom som jag brukar kunna vara, inte någon sorts pressad glädje för att alla förväntar sig det.


  

:'(

Av Adina - 21 juli 2010 20:48

finns det något värre än att se någon man verkligen tycker om förstöras genom att vara med någon man verkligen hatar? tror inte det.

Ovido - Quiz & Flashcards