Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Adina - 13 juli 2010 23:31

  

haha hittade en drogad bild från när vi firade mig för nästan en månad sen, var ju ingen som fotade under kvällen ändå, finns nog totalt fem foton eller något, lite synd :P här har vi mig, jennifer & jack iaf, i våra inte allt för snygga men varma jb tröjor (: puss på oss!

Av Adina - 13 juli 2010 23:05

  

älskar denna bilden på mig & jen, fastän jag fortfarande är blek, har väldigt runda kinder (mamma skulle kalla mig emma, haha) & det störiga gräset som täcker jennifer. 


så lycklig & glad utan några problem i världen,

börjar komma tillbaka dit igen, mer än någonsin<3 tror man märker det på mig också faktiskt, det är många som säger till mig att jag är lika energifull som alltid. det gör att jag orkar försöka sprida ännu mer glädje, det var så självklart för mig innan, såg inget negativt i någon. tappade det någonstanns, men jag kommer tillbaka, fullt ut :D 

Av Adina - 13 juli 2010 22:14

somnade direkt efter jag ätit igår, därför jag inte hann blogga något då haha. 

inte hänt något speciellt mer än jobb idag heller,

diskmaskinen gick sönder, det var typ det största idag hahaha (Y) bra att jag är ledig tre dagar nu så den hinner bli fixad innan jag kommer tillbaka igen.


imorgon ska jag träffa jen ett tag på stranden, sen ska jag försöka hitta någon som vill shoppa lite presenter & smink med mig (:


precis snackat med jonna också, kom på att jag inte träffat henne på lääänge, typ mer än ett år. så jag skickade ett sms & på några timmar bestämde vi att jag skulle åka ner till henne i skanör tre dagar nästa vecka, mys <3 jag är duktig på att ta tag i saker när jag vill, haha (:


I dont want you to catch me, I'm alright, just let me feel the fall.

Ovido - Quiz & Flashcards