Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Adina - 18 juli 2010 23:44

upd: filmen var faktiskt riktigt bra & ganska obehaglig, satt med mamma och en filt lite smårädd men den slutade lyckligt (:

såklart har jag inte packat eller fixat något, så imorgon blir det upp tidigt, redan vid halv nio tror jag :( någon gång i veckan ser det ut som att jag åker upp till halmstad också, men kanske bara över en natt. får se lite, <3 

Av Adina - 18 juli 2010 20:02

jobbat hela dagen från tio, men från & med imorgon är jag ledig tio dagar :D innan jag jobbar åtta på rad igen, suck... haha men först är jag ledig! får försöka se det positivt. så ikväll ska jag packa väskor & tvätta, och imorgon åker jag hem till jonna i skanör/falsterbo. träffa henne & hennes vänner som jag inte sett på över ett år, ska bli kul (:

ska ringa katja ikväll också & höra om jag kan komma några dagar till halmstad också. försöker hinna med så mycket som möjligt, precis som alltid, vet inte om det är en negativ eller positiv sida faktiskt :P har typ aldrig tråkigt iallafall, men samtidigt kan jag inte hänga med på en massa spontana grejer heller. 


antagligen kommer jag väl inte packa idag haha, blir väl en stressig morgon istället. har tänkt sätta på tvn och kolla på thrillern the stranger inside med jodie foster klockan nio och innan dess har jag säkert inte gjort något vettigt, brukar bli så haha!  får se om jag hinner blogga något imorgon innan jag sticker, annars blir det uppdatering med bilder på onsdag eller torsdagkväll, ciao (L)


  

Ovido - Quiz & Flashcards