Alla inlägg den 17 juli 2010

Av Adina - 17 juli 2010 17:40

kom nästan precis hem från jobbet, lång dag med knappt något att göra. känns som att man får betalt för att bara stå och vänta ut tiden ibland, tråkigt, stressar hellre.


igår var jag på karnevalen precis som alla andra, tror inte det var någon jag inte träffade igår och vissa stötte man på flera gånger. hela kvällen kan man nog sammanfatta som ganska sjuk, vi förfestade hos någon kille emelie kände halvt och stack sedan ut vid typ tio. vi gjorde egentligen inte så mycket, man träffade mest på en massa nytt folk överallt, vi åkte inte ens någon karusell :( haha, vet inte ens om där var några roliga men ändå, typ det bästa ju.

jag & emelie stod och dansade och skrek/sjöng med mina storasystrar och ross, det kändes ganska konstig att vara full&festa tillsammans med dom ett tag, men ändå ganska kul. kvällen slutade i en taxi hem till basse där vi somnade typ tre, helbra kväll (y) 


ikväll blir det kanske kanske felicia om hon inte sticker till la karneval istället. hon kom ju hem idag så hon har inte hunnit vara där något. själv orkar jag inte sticka dit ikväll igen, same shit och man gör av med sjukt mycket pengar :( lille eric saade kommer säkert få hundra småtjejer som kollar ändå haha, och det är inget jag känner att det gör något om jag missar.


jag känner för att göra ingenting och bara vila, för sen är det jobb sista dagen innan jag är ledig tio dagar :D då blir det skanör en runda, kanske halmstad också? hoppas :D

Ovido - Quiz & Flashcards