Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Adina - 25 juli 2010 07:56

har varit vaken trekvart redan, & konstigt nog är jag pigg :O trodde jag skulle dö igår när jag satte klockan på 07.15 men det kommer säkert om någon timme ;D  

det blir lite stressigt nu på morgonen, tåget går tjugo i tolv från landskrona till halmstad. innan dess ska jag hinna rida blisse, duscha, packa litegrann, äta & fixa mig lite. måste köra vid elva så jag hinner hämta ut biljetten på sj också, varför vill jag alltid ta det tidigaste tåget när jag alltid ändrar mig sen? haha.

hela dagen idag ska jag iallafall vara med katja, träna lite sång inför bröllopet & vår duett & imorgon när hon jobbar ska jag förmodligen träffa lite vänner där. vet inte alls vilken tid jag kommer hem än men blir nog på kvällen eller tidig morgon, dagen efter. ha de bra puss.

Ovido - Quiz & Flashcards