Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Adina - 18 februari 2012 16:02

alltså.packa kan.inte.med.ord.beskriva.hur.segt.det.är vill följa med emma & jen ut mer än någonsin ikväll, men att vara bakis på ett dygns resa funkar inte, hade det bara varit inom europa hade jag lätt gått all in.. 

Av Adina - 18 februari 2012 12:13

sen, fartfylld natt, tidig extremt seg morgon. har redan hunnit med en snabb shoppingrunda på c-syd till och med. killen som jobbade på kjell & company var mysigt gullig, han fick mig att skratta trots att jag är så trött så jag hade kunnat somna ståendes. exakt sånna människor som ska jobba i affärer tycker jag (: han tyckte jag var smart inom teknik för att vara tjej, wiho! nog första gången och sista gången jag hör det från någon annan än mamma & pappa. ställde väl helt enkelt rätt frågor och skippade de dumma som man får för sig att ställa ibland. eller så brukar han få ta hand om de kunder som inte kan något alls. jag gick medvetet upp såhär tidigt faktiskt, dels för att hinna med något med denna dagen eftersom jag har massor att fixa med men också för att jag ska sova iallafall några timmar inatt hur många fjärilar som än valt att flyga runt i magen. det är bara att sätta igång, ha så hög musik på att jag helt enkelt inte kan somna hur mycket jag än försöker. under dagen ska jag hinna träffa lite alla möjliga en sista gång innan resan också, gud hur ska jag hinna allt? kommer bli "mitt i natten"-packning som vanligt. 

Ovido - Quiz & Flashcards