Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Adina - 3 februari 2012 13:06

nu åker jag snart in till lund och vidare, senare väntas tacokväll & bio med fint sällskap. jag som trodde jag skulle få några timmar över till att fixa mitt rum och tvätta lite kläder, men inte haha. nu är det fullt upp alla minuter av denna helgen framöver, love it. jag mår som bäst när jag har planer 24/7, älskar att stressa för att hinna med så mycket äventyr och människor som möjligt. jag är typ världens gladaste idag, puuusssss! 




najda och dooleys, min nya bakgrundsbild. så enkel men med världens finaste lilla tjej som motiv.   

Av Adina - 3 februari 2012 10:45



så fint det är, vet en tjej som längtar! och om 16 dagar åker jag och elin, tiden har gått extremt fort. jag fattar det fortfarande inte, kommer inte förstå förrän vi hoppar av flyget och möts av 30 gradig värme, ett helt annat folk och ett betydligt häftigare ställe än kalla sverige. vackra goa, har en känsla av att det kommer bli riktigt bra (: 

vi har kollat upp det viktigaste inför resan; man ska akta sig för fallande kokosnötter (tydligen dör det omkring tio turister därnere varje år av det) man ska inte sola topless (man kan få flera års fängelsestraff) och det är lätt att få tag på droger och hitta vilda fester (men straffet är extremt högt). vi kan detta nu, vi kan åka direkt! ska fixa någon som packar åt mig bara, det är det absolut värsta som finns. jag gör det alltid, verkligen alltid i sista sekund. 

Ovido - Quiz & Flashcards