Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Adina - 14 februari 2012 19:00

hoppas alla har en fin kärleksdag, själv kommer jag tillbringa hela kvällen i soffan under en varm filt tillsammans med stackars vovve som fick spruta idag. david ringde faktiskt för en halvtimme sen ungefär och frågade om jag ville följa med ut och äta, låtsas vara nyförälskade, dricka vin och smälta in bland alla andra. han skojade om att han skulle fixa rosor också, han vet hur mycket jag älskar det. (har en samling torkade rosor på en hylla, haha) jag var sugen eftersom jag inte träffat denna underbara kille på länge, men mina myskläder var alldeles för sköna för att bytas om till något snyggt. allt hade varit mycket lättare om man bodde i en stad och bara kunde gå några meter för att hitta något fint ställe. så vi får ta den middagen en annan dag, är säkert smockat på de allra flesta restauranger ikväll ändå. personligen tycker jag det är mysigare om man slipper sitta precis intill några andra som hör exakt allt man säger till varann. jag är inte den som är deprimerad över att vara själv heller bara för att det är alla hjärtans dag, jag klarar mig fint på egen hand. hur skönt som helst att ha huset för mig själv faktiskt (: nu ska jag tända några ljus, dricka varm choklad och kolla några avsnitt av någon av alla serier jag följer, puss. 

Av Adina - 14 februari 2012 13:16

så otroligt söta sms jag har fått idag, ni är underbara! ett stort leende på läpparna och ett speciellt sms som jag läst extra många gånger. du lyckades få mig enormt smickrad, sötnos. du är något extra, men det vet du om. 

Ovido - Quiz & Flashcards