Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Adina - 8 februari 2012 21:05

vid fyratiden fick jag nog av att ligga hemma och vara hjälplös. hoppade in i duschen och svalde några alvedon för att sedan göra mig fin och åka hem till hanna och emma på sexton-årskalas. de är som extra småsystrar till mig, känt de hur länge som helst. tror de var typ fyra år första gången vi träffades på riktigt förutom den gången när de var nyfödda. blev bjudna på jättemycket god mat och hemmagjord smarrig chokladtårta, hej sockerchock. har knappt ätit något de senaste dagarna så detta har verkligen fyllt mig haha. fick träffa emmas pojkvän för första gången också, gullig kille. trevlig eftermiddag, men nu är man lagom trött och har använt all energi som fanns att ta av. vet en tjej som kommer somna gott på sin sköna kudde om inte allt för många timmar. 

Av Adina - 8 februari 2012 14:08

Tumblr_lyjhpktufh1qfw1m4o1_500_large


vilken extremt dålig morgon, febern är fortfarande hög och hostan är lika hemsk. hela halsen gör svinont och jag har noll energi. kan vara uppe max två minuter innan jag måste lägga mig ner igen. inte nog med det så blir jag väldigt känslig när jag är sjuk, jag bli arg, glad och ledsen av ingenting, helt ur balans. mamma har fått ta mycket idag, gör ont att se henne ledsen för något jag gjort. världens snällaste och lite till, min fina mamma. jag klättrar på väggarna och vill ut härifrån, bli frisk nu nu nu. ett supergulligt sms gjorde dagen lite bättre iallafall, har läst det flera gånger om, så fint! (: 

Ovido - Quiz & Flashcards