Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Adina - 1 februari 2012 19:37

börjar få lite färg nu, tänkte fota mig i mina mysiga kakmonstretshorts och linne, men blixten gjorde mig lika blek som vanligt, så jag fortsätter med "inga foton, bara text-trenden" som jag är inne i nu haha. elin är nog den som klagar mest på mig. jag är helt enkelt för lat, har bilder som är fina och så. men att lägga upp de här, nja. kanske blir bättre framöver. nu är jag hemma och har hoppat i myskläderna, tänker ställa in middagen. mina timmar räcker inte till riktigt och jag har en hel presentation att öva in utantill tills imorgon, -improvisera till max? ja, men det blir oftast som bäst då med. låter inte tråkigt förberett och betyget blir oftast högre i turism-delen eftersom man gör det mer personligt och proffsigt enligt camilla (hur man nu lyckas med det eftersom det bara handlar om dålig förberedelse). 


idag är jag extremt "snackig" och social, vill ut och festa och träffa så mycket nytt folk som bara är möjligt. men istället är jag hemma, känns kul. hade kunnat skriva femton sidor här på bloggen om exakt ingenting, men jag ska låta bli. ingen som orkar läsa min "blogg utan några bilder" ändå. en sista sak bara, lillasyster ska på date i helgen. snacka om storasyster nyfiken som inte får veta något alls. hon kommer säkert ha seriös pojkvän före mig, hahaha. jag tröttnar för snabbt för att verkligen satsa, tråkigt men sant. hon kommer vara gift & ha barn medan jag är den enda som fortfarande är ute och festar varje helg och bara satsar på karriären.  nä usch. jag vill vara kär, lycklig och sambo, gärna redan i år! sällskapssjuk till max, hade behövt någon som stod ut med mitt sällskap och gjorde mig sådär löjlig glad exakt varje dag. blir jag ordentligt kär kommer den killen få en egen nyckel till min lägenhet efter bara några veckor tillsammans, så bra känner jag mig själv. jag ska bara hitta dig också, mr perfekt. (:

Av Adina - 1 februari 2012 08:28

uppe tidigt som vanligt, duscha och slänga i mig en energidricka innan jag tar mig in till landskrona och körskolan. har en del teoritest kvar som måste bli klara innan måndag, typiskt mig att skjuta upp på det så jag får skylla mig själv. eftermiddagen spenderas i malmö med emilia, amanda och elin. ska försöka sola några minuter och hitta något fint att ha på lördag. är så trött på alla mina partyklänningar/toppar härhemma. måste ha något nytt, snyggt. måste hitta en present till storasyster också, riktigt svårt. senare ikväll kanske jag och philip ska ut & äta, men får se hur jag känner mig ikväll. har inte allt för mycket energi just nu, min förkylning börjar komma igen :( bara det inte blir värre. hatar att inte kunna stå på benen och hinna med allt jag vill. 

Ovido - Quiz & Flashcards