Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Adina - 17 februari 2012 17:17



nu är jag helt förberedd inför resan, bara den hemska packningen kvar.  vet inte hur många som frågat mig var jag ska och blivit helt glatt överraskade när jag berättat, jag har gett ett stort leende tillbaka och svarat "jag veeet". men jag vet inte, jag förstår inte alls. ska jag ta flyget till andra sidan jorden nästan på söndag? känns verkligen inte så. inga fjärilar i magen av den anledningen och inte det minsta resfeber. jag fattar det inte än och det är extremt tråkigt. förväntan är nästan det roligaste med att resa. jag blev mer glad för att jag vann ett biopresentkort & en tulpan för bästa psykologiblogg i skolan idag än vad tanken på resan till indien ger, helt sjukt. kommer väl förstå när jag kommer till älskade kastrup igen eller när den långa flygresan är över. och om några månader är jag väl också med i diskussionerna om hur billigt allt är i Thailand, fast för min del Indien. diskussionen om skillnaden med svenska priser som exakt alla, iallafall medelålders, har efter att ha varit på semester i något billigt paradis. 

Ovido - Quiz & Flashcards