Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Adina - 13 februari 2012 16:57

det är alltid kul med alla människor som man själv inte alls tänker på, men själva som tror att man tillbringar varje sekund med att sakna, vara besviken, eller arg på dem av ingen som helst anledning. förr eller senare hör denna personen av sig för att få uppmärksamhet av något slag och förväntar sig att man ska kasta sig över de. det finns en anledning till att man inte hör av sig självmant och det finns inga dolda budskap i min blogg som man ska tolka till sin fördel. tack, men så är det bara. tänker jag något speciellt om någon skriver jag det till personen, inte här. så sluta övertolka allt jag skriver för det blir inte rätt någonstanns. skär ner lite på självförtroendet och tänk lite realistiskt (: jag kan lägga upp texter som inte stämmer in på mig men som jag tycker är fina och tänkvärda bara. 


annars fightas jag med min hosta, har hälsat på mormor en runda och kommer antagligen tillbringa kvällen hemma med fina andreas på telefon. puss. 

Av Adina - 13 februari 2012 07:11

nu är jag uppe på fötterna igen, ny vecka och måndag. känns bra. nu kör vi! fullt upp hela veckan och på söndag åker jag. när jag kommer hem igen har vi förhoppningsvis nästan vår här och om inte så är jag borta 16 dagar till. tiden kommer gå fort tills det är april, läskigt fort. men det kommer blir hur bra som helst, jag klagar inte :) sol, äventyr och party. det känns så skönt att slippa lämna någon hemma, det är alltid värre att åka när det finns någon hemma man tycker om, så att vara singel nu är perfekt (: jag är hur glad som helst fast klockan är sju en måndagmorgon, haha kommer däcka om två timmar istället. nu väntar duschen, puss. 

Ovido - Quiz & Flashcards