Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Adina - 15 februari 2012 19:45


mysig fika med fint sällskap. blev tidigt istället eftersom han skulle hoppa in och jobba nu ikväll. sitter och lyssnar musik hemma nu, kan sitta i timmar och kolla texter, hitta låtar som jag vill sjunga och göra till mina egna. ny kärlek: erik hassle- the thanks i get. känner att jag missat alldeles för många sånglektioner. j skrev förra veckan att han saknade mig vid pianot, då har man varit borta många veckor. saknar honom med faktiskt, tycker inte om att jag missar så många veckor framöver nu när jag ska iväg. imorgon ska jag förhoppningsvis dit iallafall, räcker inte med att leka rockstjärna här hemma 24/7 (; på bilden har jag babyneo i famnen. min älskling. 


       

      

(:

Av Adina - 15 februari 2012 13:04

mitt tema-arbete är äntligen klart. en blogg om en kvinna som förlorat sin man i en naturkatastrof när de var på bröllopsresa. inte helnöjd med geografidelen, men psykologin var extremt kul att skriva. jag älskar att hitta på och tänka mig in i någon annans värld, ja helt enkelt skriva överhuvudtaget. särskilt när det är en historia eller guidning, något som ska vara spännande och inte bara fakta rakt upp och ner. officiellt nördig, check. (: 


snart ska jag vara skådespelare i tvåornas tema, eftersom de riktiga var sjuka. ska vara en jobbig kund på ett hotell helt enkelt och se hur stressade de blir när man klagar på allt. allt går ut på stress, problemlösning och att vara proffsig oavsett situation. som jag skrattade förra året när vi gjorde samma sak, men nervöst är det. 


i eftermiddag ska jag fixa lite saker inför resan och kanske träffa sötnos. jag slutar ganska snart iallafall, så har hela dagen till att hinna med saker. resten av veckan är riktigt lugn i skolan, några timmar totalt bara. funkar för mig (:

Ovido - Quiz & Flashcards