Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Adina - 6 februari 2012 18:28

ligger hemma i rätt hög feber och hostar hela tiden. antar att det är någon sorts influensa, pushade mig själv för hårt i helgen tror jag. dumt gjort, för nu har jag inte mycket energi alls. sovit, sovit och sovit blandat med att dricka flera liter citronvatten är vad jag har gjort idag. jag hoppas på att vara frisk till onsdag, kan inte missa mycket mer i skolan nu. har en del att ta igen redan. det är rätt skönt att vara off, för man tänker absolut ingenting. febern gör att jag hallucinerar också, sjukt men sant. i eftermiddags drömde jag att marsvinen stod och hoppade på min mage, typ studsade i takt. som jag skrattade, innan jag somnade direkt igen. charmigt? nja. men man får vara exakt hur äcklig man vill när man är sjuk. det bästa är att man kan kolla på alla sina favoritserier och att alla i familjen pysslar om en.



Ovido - Quiz & Flashcards