Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Adina - 11 februari 2012 16:58

sitter och drömmer om en lägenhet och kollar olika ställen som är lediga just nu i de olika städerna där jag står i kö. mina ködagar är faktiskt hyfsat många nu, även om det finns många som har fler. jag inbillar mig att det kommer vara lätt att hitta den perfekta lägenheten i höst. kommer inte vara lika kräsen om det är utomlands förståss, och kommer inte kunna vara särskilt kräsen här heller antar jag. men jag ser liksom framför mig hur fint allt är och hur allt är bara mitt. en kille kan få flytta in med alla sina tekniska prylar, allt sånt där som jag inte kan direkt något om, och så kan jag fixa inredning och resten. så blir det perfekt. åh, ett eget place. en egen nyckel. jag vill flytta nu. helst utomlands, men sverige kan funka det också. 

Ovido - Quiz & Flashcards