Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Adina - 5 februari 2012 18:11

precis kommit hem och kan äntligen sitta still mer än en halvtimme i sträck utan att bli försenad till något. himla bra helg, underbart mysig fredag med emma kan inte beskriva med ord hur mycket vi skrattade åt alla möjliga filmer. jag var på riktigt bra humör. lördag blev inte riktigt som det var tänkt från början, somnade om vid tolv och vaknade vid fyra haha, så några planer ställdes in men kom iallafall iväg till malmö på kvällen och festade med massor av tjejer + jack. älskar att nästan alla valde dansgolvet med en massa 80/90tals hits som man kunde sjunga med i, det vanliga var inte alls lika fyllt (: blev rätt full, fast jag inte kan förstå varför. drack nästan ingenting. fixade sovplats i sista sekund och vaknade alldeles för tidigt imorse innan jag fick försöka fräscha upp mig lite och åka på kalas. nu börjar bakfyllan lägga sig, men att vara social på ett rätt så stort kalas med människor man inte träffar allt för ofta är inte det roligaste när man inte känner sig riktigt pigg. var kul att träffa kevin och hans familj iallafall, de är alltid lika gulliga. ikväll kommer jag inte orka med något annat än myskläder och film, krypa ner under ett varmt täcke, (: 


sjukt konstig text, men ni fattar och jag orkar inte fixa det. imorgon ska jag åka till körskolan och så ska vi bestämma hur vi gör med uppkörning osv. ska man satsa på att göra det nu inom två veckor eller vänta till efter mina resor ifall man skulle faila och behöver göra om inom åtta veckor. svårt val faktiskt, det bästa hade varit att köra upp veckan emellan resorna tror jag.


Ovido - Quiz & Flashcards