Alla inlägg under januari 2012

Av Adina - 2 januari 2012 20:28

min kväll tillbringas med världens allra sötaste lilla kille. hur charmig som helst, verkligen älskar pussar och uppmärksamhet. man blir helt varm av att hålla om honom och höra hur han skrattar. min fina lilla gudson. 


                



inte bästa kvalitet direkt, men en bebis som rullar rundor i sängen är inte det lättaste att fota med mobil :) 

Av Adina - 1 januari 2012 22:05

världens sjukaste kväll men samtidigt riktigt kul. middag och tolvslaget hos jack var riktigt bra, & utgången efter var också bra. träffade en person jag aldrig hade kunnat drömma om skulle vara på samma plats --> mysig allra första dag på året.. (a) nu ska tjejen sova, bädda ner mig bredvid hunden och låta sömnen trolla bort mitt illamående. puss.

Ovido - Quiz & Flashcards