Alla inlägg den 15 januari 2012

:)

Av Adina - 15 januari 2012 19:22

mysig fika och eftermiddag hos elin. jag, elin och amanda fick en catch up av emilia nu när hon äntligen är hemma igen. känns verkligen som om hon varit borta typ två månader fast det bara gått tre veckor.

nu ska jag mysa med datorn i knäet och how i met your mother på tvn, bra söndag.

Av Adina - 15 januari 2012 08:17

hatar att vakna åtta på en söndagmorgon och inte kunna somna om. allt eftersom jag började fundera och bli orolig när jag vaknade till. tycker inte alls om att inte ha allt under kontroll. sitter med indien-papperna och skriver ner alla frågor, alla tankar och alla kom ihåg. ska läsa igenom allt en extra gång och idag köper vi flygbiljett. men jag gillar inte alls att polisen är fem arbetsdagar försenade med mitt pass och att visumansökan inte kan skickas in utan. jag kommer inte bli lugn förrän allt är helt fixat och klart. just nu hoppas jag bara att tiden går riktigt långsamt tills den 19 februari så jag & elin verkligen hinner med. kontrollfreak? ja, ibland. när jag tycker det är något viktigt. ovanpå alltihop måste vi fixa flygbiljetter till spanien den 17 mars, önskar att någon kunde göra allt åt mig. hade det bara varit jag hade det inte varit några problem men jag vill ju tajma med alla andra som också åker, känner jag de rätt kommer det inte göras förrän om några veckor när flybiljetterna stigit rätt mycket i pris. ganska onödigt med tanke på att det inte direkt är en drömresa vi ska på, utan mer ett kul måste. 


stora problem huh? haha, skoja inte med mig när det kommer till resor. jag måste ha stenkoll, annars blir jag rastlös och nervös. fråga tjejerna inför marbella när jag stressade över flyg och fixade boende, tog exakt allt i egna händer och mer eller mindre tvingade de att tycka om mina förslag. 

Av Adina - 15 januari 2012 00:45

hemma igen efter en kväll med serien castle, godis, sällskapsspel och middag. erika och tim är det sötaste paret jag känner, vet inga andra som är så söta och perfekta för varandra. så vill jag också ha det, vara sambo och lycklig i en fin lägenhet med någon jag verkligen älskar. fast kanske inte riktigt än, om jag känner mig själv rätt. men kan inte låta bli att bli lite svartsjuk på deras förhållande, så fint och äkta. det är liksom bara självklart, allt faller på plats av sig själv. precis så som ett förhållande ska vara i mina ögon. 

Ovido - Quiz & Flashcards