Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Adina - 17 januari 2012 20:47

kom alldeles precis hem från en härlig eftermiddag på det nya äventyrsbadet i eslöv. japp eslöv, och ändå var det väldigt fint. jag, carro, elin, jack, nicklas, adrian och rasmus gjorde badet osäkert i några timmar. plaskade i den varma sköna babypoolen, hade djupa samtal och vattenkrig i bubbelpoolerna, åkte sjuka vattenrutchbanor alla sju på en gång (hela min kropp kommer vara fylld av blåmärken imorgon) och bastade med nakna medelålders. har skrattat något enormt, jag är sjukt barnslig när det kommer till sånt här. jag bara älskar att vara den som åker allra fortast, blir mest blöt och ser mest förjävlig ut när man kommer upp igen. jättemysig dag med underbara människor som man hittar på saker med alldeles för sällan. härligt sömnig blir man efter att man badat länge också, mysigt att hoppa i sina skönaste kläder nu och bara verkligen chilla. & le, för att jag har så underbart sjuka vänner. 

Ovido - Quiz & Flashcards