Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Adina - 18 januari 2012 17:30

hemma med lite mer teori i huvudet och några fjärilar i magen. blev bjuden på date på söndag, :) en av killarna som gjorde halkan samtidigt som jag kom fram idag, kramade mig och snackade lite innan han bara frågade rakt ut. inga spel, inget "leka svår" eller något alls. bara ett enkelt, "tycker du är hur härlig som helst, vad sägs som att käka något på söndagkväll". älskar sånna killar, med tillräckligt mycket guts och självförtroende att ta initiativ utanför krogen också. 


annars då? indienflyg är äntligen färdigbokat och klart, visumansökningstiden har blivit framskjuten (med tanke på mitt långsamma pass) och allt är förmodligen helt klart på måndag. spanienflyg & extraboende fixar vi också nu i dagarna. ser framemot en härlig helg och har förhoppningsvis körkort i handen innan vi sätter oss på planet den 19 februari! har alltså inga problem i världen, livet leker och jag älskar det. :) 

Av Adina - 18 januari 2012 06:15

tidiga onsdagsmorgonar hatar man sig själv för att man valt att läsa engelska C som extra kurs. annars hade jag inte börjat förrän elva och kunnat fortsätta sova med ciara i famnen ett par timmar till. ikväll hänger jag på körskolan, ska plugga teori och ha en körlektion. förhoppningsvis träffar man någon av de man hunnit lära känna så blir det inte riktigt lika drygt att göra datatester :) 

Ovido - Quiz & Flashcards