Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Adina - 19 januari 2012 21:20

det är inte det att jag tvivlar på att du kan få mig att le & skratta, för det vet jag om. jag vet bara inte om jag är beredd att ge hundra procent hjärta och vilja för att verkligen ge det en ärlig chans. det känns som att jag mår alldeles för bra nu för att riskera det på något som kanske inte ens blir det minsta bra, det finns mycket att bevisa för mig. 


okej, facebook är inte det bästa just nu kanske. antingen så väljer folk att uppdatera att det snöar, eller så påpekar man att alla skriver att det snöar, de sista som väljer att skriva något meningsfullt ikväll är de som skriver något ironiskt i stil med att "solen skiner, härligt" och tycker de är astuffa. jag känner inte att jag vill tillhöra någon av dessa faktiskt, så jag väljer att kommentera att folk kommenterar det på min blogg istället. tufft det också, haha. nä, snön är väldigt mysig sådär utanför fönstret. så bara den inte finns kvar imorgon så är det lugnt, eftersom jag gärna vill komma någonstanns med tåget imorgonkväll.


precis kommit hem från elin, varit där hela eftermiddagen tillsammans med emilia. vi har bakat torra kanelbullar som jag gav bort efter att ha smakat en själv. inte precis perfekta med andra ord. annars idag har jag fått mitt nya pass, skrattat så tårarna rann nästan på bobos som vanligt utflippade lektion och dessutom anmält mig till prag-resan i maj. nu borde jag packa inför helgen, men jag vet att jag kommer sitta kvar här och kolla ett avsnitt revenge istället.







Ovido - Quiz & Flashcards