Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Adina - 9 januari 2012 20:10

kollade mejlen precis, fått ett trevligt meddelande från en tjej angående hennes bröllop där hon bad mig ringa upp. jag, nyfiken som vanligt, ringde precis upp och presenterade mig och allt sånt. visade sig vara en hur trevlig tjej som helst, som undrade om jag ville ha äran att sjunga på deras bröllop för en rätt bra summa. tyvärr var det i februari när jag är iväg, men annars hade det varit hur mysigt som helst. nu undrar jag bara hur hon sett/hört mig sjunga och hur hon fick tag i mig, måste vara någon som jag känner som gett ut det? hm, eller så är jag kändis nu? haha, definitivt! smickrad & glad är jag iallafall :)



är det tragiskt att sitta och mysa framför datan i sin jobbetröja? jag tror det. saknar inte det alls, och jag kommer njuta dessa två månaderna utan helgjobb. men endå finns det där i huvet hela tiden. annars spenderas min kväll med emma på chatten, med min lista på spotify som behöver nya låtar & tvn i bakgrunden. lugnt & skönt, & imorgon är det körlektion igen, saknar bilen. nu ska det där som kallas körkort snart finnas i min plånbok! :) 

Av Adina - 9 januari 2012 10:35

varit och fixat pass nu precis, helt omöjligt att se bra ut! vi tog tre foton innan jag gav upp och kom fram till att det liksom inte går att få till bra. namnteckningen kommer jag heller aldrig kunna skriva om exakt likadant haha, äh. jag får komma ut och resa iallafall, det allra viktigaste. & det blev bättre än förra passet, som jag hatat det. äntligen utbytt haha :) kommer aldrig glömma emma, som skrattade hur länge som helst åt min gamla bild nu när vi skulle till marbella i våras. "det där är inte du! hahahaha" snäll tjej (;


nu sitter jag i skolan och försöker göra lite arbete innan lektionen börjar klockan elva. första dagen i skolan idag, bara att gå på det igen. 


Ovido - Quiz & Flashcards