Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Adina - 31 mars 2011 17:21

hm, idag har jag efter skolan hunnit med att åka en runda till center syd där jag träffade på lotta snabbt, fick med mig ett nytt underklädes-set hem (: behövdes verkligen. nu ikväll blir det lite läxor och sen ta det lugnt och njuta av att helgen har börjat :D jag & stephanie fick också vara komp-lediga fastän vi inte var med i göteborg. nice (y) jobbet ringde och ville att jag skulle jobba i helgen också, ska trycka in det också nu i helgen så jag äntligen kan tjäna pengar igen som jag kan lägga undan till marbella resan & annat fett (: nu ska jag ätaaaa middag med familjen innan jag ringer min fina felicia och planerar imorgon, puss på er (:

Av Adina - 31 mars 2011 08:10

idag tar de våra datorer för att omformatera dom på skolan. jag har suttit som en galen porrsurfande peddo gubbe som ska in till polisen med sin dator för att radera all historik, alla bilder, allt personligt & avinstallerat några program, fast jag inte har något så speciellt hemligt egentligen. nojig helt enkelt, överdrivet nojig att jag ska ha laddat ner något jag inte får eller gjort något opassande som de ska anmäla haha. hur stor är chansen egentligen? yeye, känns bra nu iallafall fast jag är lite knäpp :)

Ovido - Quiz & Flashcards