Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Adina - 13 mars 2011 11:16

mm, söndag igen! tycker faktiskt om söndagar, samtidigt som man har lite ångest inför den nya veckan. men finns det en mysigare dag? söndagar behöver man verkligen inte göra något alls utan bara göra allt sånt man aldrig hinner med under veckorna. filmer, serier, mysa under en filt och bara vara hemma. med andra ord ser min dag ut ungefär så, jag ska försöka läsa så mycket jag orkar i "uglies" som måste vara utläst om två veckor ungefär innan jag ska skriva en recension. 


jag ska leta reda på alla skidkläder & tvätta det som behövs tvättas och skriva packlista också :D för om tio dagar åker jag & stephanie på skidresa :D kommer bli crazy & totalt underbart. nu har det börjat pirra i magen lite faktiskt, har inte riktigt fattat att vi ska iväg överhuvudtaget, men det ska vi! :D 


   

Ovido - Quiz & Flashcards