Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Adina - 20 mars 2011 17:38

väldigt mysiga timmar med lisa, fikade och tog igen allt som vi missat av varann på två år ungefär. så mycket jag saknat henne, känner jag verkligen nu (: ikväll blir det lite läxa, och sista avsnittet av solsidan innan jag somnar gott och tar igen all sömn jag missat inatt (: om bara den stora klumpen i magen skulle vilja försvinna.. :(

Av Adina - 20 mars 2011 12:33

shit, vilken kväll/natt jag & emma hade. galen, (för) mycket dricka, dansande, trevligt nytt folk, mindre trevligt nytt folk, lite fight för min del, (inget allvarligt, skällde ut en kille som betedde sig jäkligt dåligt, bara för att jag är rädd om min fina emma) och ja som en fest brukar bli helt enkelt på ett ungefär..  både bra & dålig på samma gång, men kom iväg lite & fick träffa nya ansikten (: till skurup av alla platser men endå. på natten hämtade supersnälla henke oss & så sov vi över i ett helt sinnessjukt fint hus. säkert minst 5 miljoners hus med pool & allt. vaknade tidigt, onaturligt tidigt och åt frukost och kollade tv innan vi sa hejdå till johan & hans tjej emelie, och blev skjutsade in till lund av henke. sen satt jag & emma en stund på macdonalds och snackade igenom hela kvällen, behövdes verkligen. och nu är jag hemma snabbt innan jag tar tåget in till lund igen om en timme för att möta upp fina lisa för en fika & lite shopping. 

Ovido - Quiz & Flashcards